GRATIS
PROEFLES

Yin Yoga

In Yin yoga worden posities langer vastgehouden, zo heb je meer tijd om je grenzen te verkennen en te verleggen. Je gebruikt je lijf niet om in een houding te komen, maar je gebruikt de houding om je lijf beter te voelen. Het is dan ook het relatief rustige karakter van een Yin yogales dat de meeste deelnemers aanspreekt. De les is juist zo lekker doordat je even niet heel intensief hoeft te bewegen, maar juist de tijd kunt nemen voor je lichaam.

Yin: zittende en liggende oefeningen

Ook wie geen topsporter of primaballerina is, heeft baat bij Yin yoga. Als je een zittend beroep hebt, bijvoorbeeld, belast je de gewrichten en het bindweefsel in je bekken en rug. Je spieren zijn constant aan het werk om je lichaam rechtop te houden. Daardoor verkorten ze. Bij Yin yoga laat je die spieren juist los. De houdingen worden daarom zittend of liggend uitgevoerd. Yin yoga kun je het beste ’s morgens beoefenen. De spieren zijn dan nog stijf, waardoor je sneller bij de bindweefsels en gewrichten komt.

Whatsapp ons op 0252-344600

Whatsapp ons op 0252-344600

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken? Neem makkelijk en snel contact met ons op via Whatsapp!

Chat nu!

Bodysupport

Bodysupport

Slanker in 12 weken!

Lees meer

Wordt de beste versie van jezelf!

Lees meer

CORONA
MAATREGELEN

WTW Ventilatie. Bij Sportcentrum The Right Move sport je altijd met goede luchtkwaliteit. Dankzij het moderne luchtbehandelingsinstallatie wordt 100% van de lucht ververst. Geen recirculatie, maar altijd verse lucht.

MEER INFORMATIE